Forum Kom je ook
Werk je mee?
Wat zijn jouw favoriete projecten en de beste sprekers? Werk mee aan het programma voor Kom je ook?
Reageer door op een van de onderstaande disscussies te klikken, en daar je reactie toe te voegen. Je mag ook zelf een discussie starten, dat kan onderaan deze pagina.
Moderator
4 topics
Word medesamensteller van Kom je ook? 5, 6 en 7!
Laat ons weten welke projecten je interessant vindt en waarover je meer zou willen horen. Hier verzamelen we allerlei interessante projecten en sprekers. Suggesties nemen we mee voor de volgende edities van Kom je ook?
Probeer in 3 regels te reageren en zet een hyperlink als je meer informatie wilt verstrekken.
13 reacties, Last reaction: Eppo van Nispen
Wat is je feedback op Kom je ook?
We zijn benieuwd naar reacties, suggesties, ergernissen, ideeën over de organisatie en andere zaken die je wilt delen over Kom je ook?
3 reacties, Last reaction: energie!
Wat zijn de beste participatieprojecten uit NL?
Ik nodig je uit om de beste culturele participatieprojecten die je kent of waaraan je misschien hebt meegewerkt, op dit forum te delen. Misschien wordt je voorbeeld de volgende keer wel op het podium gepresenteerd!
Projecten die op Kom je ook? zijn gepresenteerd:
Waterwolf, Collectie 2.0, 7 Scenes, Wiki Loves Art, Digitaal Joods Monument, Expose, Incubate Festival, Cinema Reloaded en meer.
6 reacties, Last reaction: Verhalende huwelijksserviezen
To tweet or not to tweet (Twitter backchannel)
Hoewel een bijeenkomst van Mediamatic natuurlijk niet zónder kan, vond ik de Twitter backchannel eigenlijk geen toegevoegde waarde hebben. Het leidde af van de sprekers en zorgde bij het publiek soms voor vermaak, wat ik gênant vond voor de Engelse spreker(s) wanneer de tweet in het NLs was.
Ben ik de enige? Wat zou nu écht nuttig zijn om met zo'n backchannel te doen?
6 reacties, Last reaction: verfrissend